Jaki święty, taki kościół. Jaki kościół, tacy wierni. Zdań parę na temat Karola W., podczas ogólnonarodowego trzepania kapucyna. Duchowe fallusy i clitoris w dloń!

28 Kwiecień 2014 Dodaj komentarz

     Oj Jadamie, Jadamie…cóżeś mi uczynił! Odjebałeś numer na 100 fajerek i poczułem się poruszony, by skreślić parę zdań. Z pisaniem u mnie nie najlepiej, ale chuj z tym problemem. W końcu to mój blog, moje miejsce więc pisać mogę jak chcę i kiedy chcę. Jebać zasady🙂 . Wpisów rozpoczętych w pip, ale ten jeden na pewno ujrzy światło dzienne. Tak okazjonalnie, bo Karol W. i całe to zamieszanie wygląda zajeqrwabiscie.
    
     Zastanawiałem się jaką formę temu nadać, bo jakiegoś wielkiego opracowania pisać mi się nie chce, a i za skuteczne, by to nie było. Wybór padł na metode prostszą dla mnie, ale wystawiającą na próbę Twoje umilowanie prawdy i pogardę do sztucznego kreowania rzrczywistości. W najprostszy sposób z możliwych, wypunktuję Tobie zagadnienia, a jeżeli którekolwiek wydadzą się Tobie frapujące, dasz mi znać, bym podesłał Tobie materiały.

1. Państwo Ustaszy, a Watykan. Wbrew pozorom, istnieje ścisłe pozwiązanie pomiędzy Karolem W. , a ważnymi postaciami Państwa Ustaszy z lat II Wojny Światowej, jak i losami współczesnego państwa Chorwackiego.

2. Karol W., kondom i współczesna Afryka.

3. Legion Chrystusa Marciala Maciela Degollado

4. Banco Ambrosiano, Paul Marcincus, Propaganda Due i inni.

5. Dualizm wartości (lokalny kościół, a teologia wyzwolenia i prawicowe reżimy)

6. Uciszanie ofiar kościoła, czyli losy tajnej instrukcji Crimen Sollicitationis.

7. Stosunek do historii najnowszej Koscioła.

8. Karol W. i Opus Dei

Co oznacza pojęcie świętości (za Wiki):
    
W Kościele katolicki

Oprócz znaczenia biblijnego, określenia „święty” używa się wobec:
….
2.Osoby kanonizowanej (tytuł) – ogłoszonej świętą. Pozwala się na jej powszechny kult w całym Kościele katolickim.

We wczesnym chrześcijaństwie świętość przypisywana była przez tradycję religijną np. wszyscy męczennicy od razu po śmierci byli uznawani za świętych. Z czasem wypracowano szczegółowe normy dotyczące ogłoszenia danej osoby świętą. Obecnie obowiązujące zasady określakonstytucja apostolska Divinus perfectionis Magister z 1983 roku. Oficjalne uznanie za świętego w Kościele katolickim poprzedza skomplikowany proces kanonizacyjny, który może rozpocząć się dopiero po beatyfikacji danej osoby. Święty musi odznaczać się cnotami heroicznymi, a także za jego przyczyną musiał się wydarzyć cud (czyli zjawisko o charakterze nadprzyrodzonym) uznany przez Kościół. Do kanonizacji wymaga się jednego cudu, który nastąpił po beatyfikacji.

Kult świętych związany jest z przekonaniem, że mogą oni wstawiać się za wiernymi u Boga – są orędownikami u Boga, patronami zawodów, miast, grup społecznych. Zbudowano liczne sanktuaria ku czci świętych. W niektórych krajach często powierza im się patronat nad miastami, kościołami, instytucjami, grupami zawodowymi itp. Do świętych zaliczani są również aniołowie (np. Święty Michał Archanioł). Cnoty świętych przedstawiane są jako przykład do naśladowania.

Kościół katolicki nie zna imion wszystkich świętych w pierwszym znaczeniu. Wszyscy święci, znani i nieznani, wspominani są w uroczystośćWszystkich Świętych – 1 listopada.

Osoba, która została uznana przez Kościół za świętą, będzie czczona już zawsze. Nie możliwa bowiem jest dekanonizacja.”

        Dość niekomfortowo jawi sie ta definicja w powiązaniu z wydarzeniami ostatniej niedzieli. Dla mnie to troszkę jakby wdepnąć w ochydnie śmierdzące gówno i pozostać z tym smrodem na zawsze. No ale cóż, gdy plują Ci w twarz, możesz mówić, że pada, gdy śmierdzi możesz użyć dezodorantu, zamiast sie umyć. Wybory każdego z Nas, kształtują Jego sumienie.

image

Kategorie:POLITYKA

I stało się, co miało się stać.

11 Listopad 2013 2 uwag

     Gówno spłyneło ulicami stolicy. 11 listopada – to jakaś gówniana rocznica,  gówniane święto,  gównianych ludzi,  gównianego narodu w gownianym kraju…I generalnie jebią mnie opinie tych,  ktorzy stwierdzą,  że sram w swoje gniazdo. Ja pierdolę takie gniazdo. Pierdolę mainstreamowe media,  promujące pseudo patriotyczne postawy w imię słupków ogladalności. Pierdolę państwo,  które nie potrafi ponad podziałami poradzić sobie z brunatnym i ultra czerwonym ścierwem. Sram na niepodległość narodu, który wykorzystuje ją, by siedząc na sofie obsrywać sobie poślady i od czasu do czasu przypierdolić komuś w przerwach, pomiędzy żałosnym umartwianiem się nad swoją minioną chwałą. Pierdolę Cię Polsko!

Polska Walcząca z ACTA !

25 Styczeń 2012 14 uwag
Kategorie:POLITYKA, SPOŁECZEŃSTWO Tags:

Gówna haust…czyli bardzo chaotyczne wieszczenie końca.

7 Lipiec 2011 6 uwag

Korzystanie  z publicznej tuby TV i Radia bardzo spodobało się PiSdeckim awanturnikom. Mieszanie w zarządach spółek Skarbu Państwa, wydawało owoce w postaci tabunów zadowolonych działaczy,  usadzonych na stołkach finansowanych z publicznych pieniędzy. Układanie planów przejęcie władzy w TVP i Polskim Radiu (razem z PO) przed wygranymi wyborami w 2005 r. nie raziło oszołomów z Prawa i Sprawiedliwości, podobnie jak nocny przewrót w jej władzach dokonany wespół z popaprańcami z LPR i gumowcami z Samoobrony RP. Czytaj dalej…

Błogosławieni cisi…


Zdrowa demokracja jak roślinność deszczu, potrzebuje konstruktywnego głosu opozycji. A to po to, by rządzący czuli cały czas oddech na swoich plecach, tej części elektoratu, który nie udzielił im promesy wyborczej. Także po to, by istniały ogólnie akceptowalne, jasno sprecyzowane mechanizmy kontroli poczynań zwycięzców. Przy podejmowaniu wielu  strategicznych dla narodu i państwa decyzji, rządzący i opozycjoniści mogą dla dobra wspólnoty wypracowywać kompromisy, które to w normalnych warunkach cementują poczucie wspólnoty jak i szacunek obywateli do władzy ustawodawczej i wykonawczej. Dlatego odważę sie użyć religijnego języka i napisać, że zdrowa opozycja w zdrowej demokracji to błogosławieństwo, gwarant stabilności i kontroli tych, którzy niosą na sobie ciężar odpowiedzialności i jak i cieszą się przywilejami rządzenia. Czytaj dalej…

Z podwórka królowej.


Przerwa. Około 20 osobników ćmi sobie cygarety, przy okazji,konwersując wesoło. Wiatę palarni wokół nawiedza spocony facet z odkurzaczem do liści.Wydmuchawszy śmieci z jednego miejsca, przeszedł na drugą stronę. Następnie wydmychał nowe śmieci na uprzednio oczyszczone miejsce… i poszedł! To tutaj normalne😉

Posted from WordPress for Android

Kategorie:Z PODWÓRKA KRÓLOWEJ Tags:

Samo sedno.

28 Czerwiec 2011 4 uwag

Pośród bierzących problemów związanych z rodzinną przeprowadzką na łono Królowej, kontempluję sobie, parę myśli Pana o inicjałach FN. Powiem szczerze, ujmują mnie swoją trafnością. Dwie z nich przemawiają do mnie najmocniej: Czytaj dalej…

%d bloggers like this: