Strona główna > POLITYKA > I stało się, co miało się stać.

I stało się, co miało się stać.


     Gówno spłyneło ulicami stolicy. 11 listopada – to jakaś gówniana rocznica,  gówniane święto,  gównianych ludzi,  gównianego narodu w gownianym kraju…I generalnie jebią mnie opinie tych,  ktorzy stwierdzą,  że sram w swoje gniazdo. Ja pierdolę takie gniazdo. Pierdolę mainstreamowe media,  promujące pseudo patriotyczne postawy w imię słupków ogladalności. Pierdolę państwo,  które nie potrafi ponad podziałami poradzić sobie z brunatnym i ultra czerwonym ścierwem. Sram na niepodległość narodu, który wykorzystuje ją, by siedząc na sofie obsrywać sobie poślady i od czasu do czasu przypierdolić komuś w przerwach, pomiędzy żałosnym umartwianiem się nad swoją minioną chwałą. Pierdolę Cię Polsko!

  1. 12 listopada 2013 o 2:46 am

    Nie mam prawie słów, aby się adekwatnie ustosunkować do zachwycającego stylu przekazu. Ja serdecznie gratuluję tej zamiany aparatu tworzenia słowa na układ wydalniczy. To wielkie osiągnięcie medyczne i cywilizacyjne. Do Miłego

  2. 12 listopada 2013 o 4:19 pm

    To użycie słowa „prawie” podtrzymuje mnie na duchu… jest jeszcze dla mnie tląca się nadzieja! Buahahahahaha

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

